voyah logo

אודות מטרו

body-image

אודות מטרו מוטור

מטרו מוטור - יבואנית מותג הרכבים החשמליים VOYAH וLEAPMOTOR - היא שחקנית ותיקה, מנוסה ומוערכת בשוק הרכב הישראלי. יבואנית, מפיצה ומשווקת של מגוון כלי רכב וחברה עם מוניטין מוכח של חדשנות, איכות, אמינות ושירות עם ערך מוסף.

מטרו מוטור פעילה בתחום הרכב כבר משנת 1981 והיא כיום החברה המובילה והגדולה בישראל לייבוא כלי רכב דו גלגליים, לצד עוד מגוון רחב של כלי רכב כגון טרקטורונים, רכבים תפעוליים, רכבי פנאי פורצי דרך, סירות ואופנועי ים.

מטרו מייבאת לישראל את מותגי העל ימאהה (YAMAHA), קוואסאקי (Kawasaki) וסאן יאנג (San Yang), יחד עם עוד מותגים חדשניים ופורצי דרך בתחומי התחבורה האישית, רכבי פנאי ורכבים תפעוליים, למשל אופנועי ZERO החשמליים, אופנועי אינדורו ומוטוקרוס של BETA, טרקטורוני Segway, רכבים תפעוליים Marshell, טרקטורוני ACCESS ועוד.

כשאתם רוכשים רכב חשמלי VOYAH, בייבוא מטרו מוטור, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמאחורי הרכב החדש והמתקדם שלכם עומדת יבואנית רכב ותיקה, אמינה ומקצועית ללא פשרות ושאתם מקבלים רכב חדש שהוא גם שיא הטכנולוגיה וחוויית הנהיגה וגם עם גב חזק של פתרונות ייבוא והפצת רכב, מרכזי שירות ואספקת חלקי חילוף. יבואנית שכבר שנים בתחום ואשר רק הולכת וגדלה ומתפתחת בשוק הרכב הישראלי.

שירות איכותי ואמין שנותן ראש שקט

יתרון מובהק של מטרו מוטור, בבחירתכם ברכב חשמלי חדש ומשוכלל מבית VOYAH, הוא הוותק והמקצועיות המוכחת של החברה בשוק הרכב המקומי. מטרו מפעילה 10 אולמות תצוגה ומכירה ו-5 מרכזי שירות ואחזקה, בפריסה ארצית נוחה וכן 4 אתרים לוגיסטיים חדישים ומתקדמים ברחבי הארץ. בנוסף, למטרו שיתופי פעולה עם עוד כ-40 מפיצים ומרכזי שירות מורשים ומיומנים בכל הארץ. כך שאתם גם קונים רכב חדש מיבואנית ותיקה עם רקורד מוכח בתחום וגם יודעים שתוכלו לקבל שירות איכותי ומהיר ברחבי הארץ.

מעוניינים להגיע להתרשם מדגמי VOYAH החדשניים והמרתקים? מוזמנים לבקר אותנו באחד מאולמות התצוגה! זקוקים לשירות טיפולים ואחזקה לרכב VOYAH החדש שלכם? התקשרו וקבעו מועד ביקור במרכז שירות מורשה של מטרו מוטור ואתם יודעים שהרכב שלכם בידיים הטובות ביותר!