voyah logo

עמדות טעינה

עמדות טעינה VOYAH

אנחנו ב-VOYAH מציעים לכם רכבים חשמליים איכותיים, מתקדמים טכנולוגית, אמינים, בטיחותיים ומהנים לנהיגה. מעבר לכך, אנחנו רוצים לאפשר לכם את החופש לבחור את מה שהכי טוב, נוח ומשתלם עבורכם, לכן אנו מתרכזים באספקת חוויית הרכב החשמלי האולטימטיבית וללא התחייבות חוזית להתקשרות שלכם עם חברת עמדות טעינה כזו או אחרת – יש לכם חופש מלא לבחור בעמדת הטעינה המתאימה לכם מבחינת תנאים, עלויות, התחייבות ושאר הפרמטרים הפיננסיים והטכניים.

עמדות טעינה ציבוריות – פריסה כלל ארצית שרק הולכת וגדלה!

מעבר לעמדת טעינה ביתית, אליה אתם מחברים את רכב VOYAH החדש שלכם בכל ערב עם חזרתכם הביתה, ייתכן ותזדקקו מעת לעת לטעון את רכבכם גם מחוץ לבית ובנסיעות ארוכות יותר. לצורך כך תשתמשו בעמדות טעינה ציבוריות ומסחריות, כאשר היום יש כבר פריסה כלל ארצית רחבה מאוד של עמדות טעינה תקניות ואיכותיות, רבות מהן עם טעינה מהירה.

כיסוי עמדות הטעינה הציבוריות כבר היום רחב מאוד ונמצא הלכה למעשה בכל אזורי ישראל – מאפשר נסיעה ללא מגבלות טווח וללא חשש מהתרוקנות סוללות. גידול מתמיד בתחרות, יחד עם התרחבות מואצת של פריסת תשתיות עמדות טעינה מסחריות-ציבוריות, משמעותו שתמיד יהיה לכם איפה להטעין בנוחות וביעילות של הרכב החשמלי החדש שלכם.

לפריסת עמדות הטעינה הציבוריות ברחבי הארץ

טעינה רגילה וטעינה מהירה – מה ההבדלים והמשמעויות?

בעולם הרכבים החשמליים, נושא הטעינה הוא כמובן מהותי וחשוב מאוד לשימוש יעיל ונוח ברכב שלכם. יש טכנולוגיות טעינה שונות, סוגי חיבורים שונים ועוד המון פרמטרים ונתונים בתחום החדשני והדינמי הזה, כאשר באופן כללי מה שעליכם להכיר הוא המונחים "טעינה רגילה" (איטית יותר) ו"טעינה מהירה". אלו ההבדלים העיקריים בין שתי השיטות:

  • טעינה רגילה: טעינת רכב חשמלי בקצב איטי יותר והספק חשמלי נמוך יותר, משמשות למשל לעמדות טעינה ביתיות ומטעינות את הרכב שלכם לסוללה מלאה יחסית לאט, למשל לאורך הלילה או כמה שעות טעינה.

  • טעינה מהירה: עמדות טעינה המסומנות בירוק ומאפשרות הטענה משמעותית מהירה יותר, בערך עוד 100 ק"מ נסיעה בזמן קצר של 5-15 דקות או 80% סוללה בכחצי שעה. פועלות על זרם ישיר (DC).

רכבי VOYAH בנויים לפי הסטנדרטים המובילים של טעינה חשמלית, לכן רוב מוחלט של עמדות הטעינה הציבוריות ברחבי הארץ מתאימות בצורה איכותית ואמינה לרכבים שלנו, זה נכון גם לעמדות טעינה רגילה ובהחלט גם לעמדות טעינה מהירה.

עוזרים לכם לקבל מחיר טוב על עמדת טענה ביתית

רכבי VOYAH שמחים לסייע לכם למצוא את החברות הטובות והאמינות להתקנת עמדת טעינה ביתית וניהול טעינת הרכב החשמלי החדש שלכם.